FAQ
Bekijk hier de veelgestelde vragen over ICC-PMM. Mocht je geen antwoord kunnen vinden op je vraag, dan kun je ook contact opnemen.
Je kunt lid worden door het contactformulier op onze website in te vullen of door contact op te nemen via office@iccpmm.nl
Als lid van ICC-PMM vertegenwoordigen wij jouw belangen bij de gemeente. We zetten jouw bedrijfszaken graag op de agenda en houden je via onze nieuwsbrief op de hoogte van belangrijke wijzigingen, wetgeving en financiële voordelen. Daarnaast organiseren we diverse bijeenkomsten en evenementen waar je aan kunt deelnemen. Voor vragen binnen jouw onderneming kun je bij ons terecht en heb je toegang tot een groot netwerk. Ook kun je als lid gebruikmaken van collectieve inkoopvoordelen.
Wat we bieden:
- Belangenbehartiging
- Verbinding en doelgerichte aanpak van uitdagingen op alle bedrijventerreinen
- Kennis en inspiratie over relevante thema’s
- Collectieve voordelen
- Schone, veilige en hele bedrijventerreinen
Door collectieve inkoop kunnen leden profiteren van schaalvoordelen en kostenbesparingen op diverse diensten en producten. Dit helpt om operationele kosten te verlagen en efficiënter te werken. De voordelen die we momenteel aanbieden: afvaldienstverlening via Renewi, beveiliging via AVDD, voordeligere energie via PM Energie, externe vertrouwenspersonen via Trankiel Coaching en Advies en bewegwijzering op bedrijventerreinen via City Outdoor Signs.
Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar, van 1 januari tot en met 31 december. Opzeggen kan aan het einde van elk jaar. Stopt jouw bedrijf of verhuis je buiten de gemeente Meppel? Dan kun je tussentijds opzeggen door een bericht te sturen naar office@iccpmm.nl
Voor bedrijven met 1-5 medewerkers kost het lidmaatschap €125,- exclusief btw per jaar. Voor bedrijven met 6 of meer medewerkers bedraagt het lidmaatschap €250,- exclusief btw per jaar.
We waarderen het zeer als je regelmatig deelneemt aan onze bijeenkomsten. Dit helpt ons om goed op de hoogte te blijven van wat er speelt binnen jouw bedrijf, zodat we eventuele signalen kunnen bespreken met de gemeente, Regio Zwolle of provincie Drenthe. Daarnaast organiseren we twee keer per jaar een Algemene Ledenvergadering (ALV) waarin besluiten worden genomen, de begroting wordt besproken en de jaarplannen worden gepresenteerd.
We organiseren diverse bijeenkomsten zoals de bijeenkomsten over netcongestie per bedrijventerrein, het duurzaamheidsevent, verschillende werkgroepen, de algemene ledenvergaderingen en het prinsjesdagontbijt. Deze bieden waardevolle kennis en inspiratie, met tevens ook de gelegenheid om andere ondernemers en stakeholders zoals gemeente Meppel te ontmoeten en samenwerkingen te versterken.
Ons team staat klaar om je te ondersteunen met uiteenlopende vraagstukken. Laat weten wat er bij jou speelt en wij voorzien je van advies en verbinden je met de juiste experts en partners.
Als lid ontvang je regelmatig onze nieuwsbrief met updates over belangrijke ontwikkelingen, wetgeving, evenementen en nieuwe voordelen. Daarnaast kun je onze website en sociale mediakanalen volgen voor het laatste nieuws. Ontvang je de nieuwsbrief niet maar ben je wel lid? Neem dat contact met ons op via: office@iccpmm.nl
Ja, als lid ben je welkom om deel te nemen aan de Algemene Ledenvergadering (ALV). Deze wordt twee keer per jaar gehouden. Tijdens de ALV bespreken we belangrijke besluiten, de begroting en jaarplannen, en krijg je de gelegenheid om jouw stem te laten horen.
Je kunt je lidmaatschap aan het einde van het kalenderjaar opzeggen. Als je bedrijf stopt of verhuist buiten de gemeente Meppel, kun je ook tussentijds opzeggen. Stuur hiervoor een bericht naar office@iccpmm.nl